O firmie

"Biuro Rachunkowe SUCHECKA" powstało w 1994 roku. Działa na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej oraz świadectwa kwalifikacyjnego Ministra Finansów (NR 6153/97). Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Celem działalności biura jest odciążenie naszych klientów od wszystkich spraw związanych z wizytami i kontaktem z urzędami skarbowymi i ZUS tak, aby mogli oni zajmować się wyłącznie swoją działalnością. Pracownicy biura to doświadczone osoby, które z należytą uwagą traktują swoje obowiązki. Przestrzegają zasady poufności danych, jak również przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.

Współpracujemy ze specjalistami różnych dziedzin m.in. prawa pracy, prawa gospodarczego i prawa cywilnego. Nasi klienci to głównie małe i średnie firmy: handlowe, usługowe, budowlane, transportowe (są wśród nich osoby fizyczne, spółki cywilne, spółki jawne, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością), obsługujemy też osoby fizyczne uzyskujące dochody np. z wynajmu lokali.

Prace księgowe, płacowe i kadrowe prowadzimy komputerowo. Dbając o bezpieczeństwo danych sporządzamy bieżącą archiwizację danych. Sprzęt komputerowy serwisowany jest przez wyspecjalizowaną firmę. Oprogramowanie jest nabyte legalnie, posiadamy stosowne licencje na poszczególne programy użytkowe. Sprawna organizacja biura zapewnia zróżnicowaną i indywidualną obsługę w zależności od potrzeb klientów.